Pocket Harvest Lite for PC and MAC

OK But make the games free! Either extend lite version time or make full versions LOWER COST OR NO MONEY

Kairosoft The game only give me pleasure of three star because of the duration of the game but I do like bonbon cakery


Full version for free !! i like all of kairosofty game but If u can make the full version free i'll give u five stars

I love Kairosoft games I never get tired of Kairosoft games and I never will, they r soooo much fun and I hope they keep making more

I need full version of this game & I will give 5 star

Jasmine How to upgrade it? But still I love it

Full Version for Free! Will really really really love it if u make it for free

Make full free I would like the full to be free then I will give the full 5 stars, but the game is good. I also like all the other Kairosoft games.

Kairosoft games are epic Love all of them!

Free pls Can you pls free all the game years of kairosoft gamespls

not working not working in my samsung galaxy ace plz fix it

Pls make other versions free .Because don't have an account

Game I competed it in about 5 mins so can you make the full version Freeeeeeeeeeee please

Please I really addicted to kairosoft games .. especially dream house .. but the rest could you give us the full version for free ... i'll promise to give you 5 star after i get the full version

Love I love all of the Kairosoft games! They're so addicting and fun :).

ej love farming so farming like a beatiful world eating straberry and apples and all fruits that i like nom nom tasty ice creams orange

Want this lite version to make full version. Pls pls pls pls pls pls.pls kairosoft and if its free ill rate all. And I install all Kiarosoft game and rate five -star . NOT LOWER COST BUT FREE!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...................................

Best App Ever I love this version.This is one of my favorite apps.Thank you for making this app!♡♡♡♡

This game doesn't work. It looks really good tho:(:(

Dam I really like this game but after several fun hours of playing you can't play any more. You only get to year 2 and then it doesn't let you play anymore. It keeps sending you back to the play store to buy the full version.

Kairosoft I've been a loyal kairosoft fan (i have pretty much every game) but not all of them are the full games. Think that you should do a free games day or something... so 1 day a year or whatever where all games are free. Alot more people will buy the games and then you can change it back... just an idea :)

Kariosoft You would be better off to make this absolutely free. You would have alot better reviews.

I've played harvest moon On my sisters game swirl thou I broke it but she forgived me and we kinda miss Zis game so me download yeah! MEH gusta

Addicting Ive always like farming games but this is the best by far i give 5 stars!!!!

Plz keep updating Epic game but only lets you play till halfway into year 2 please do something about it or i won't give you a second chance!!!!!

Its nice Can't open. Its said force to close.. please help me

Boring Why you cant make game pocket harvest 2 because my mother must dont dowlod if use real money.pleasea make pocket harvest that free. I will give you 5 stars if you do that.

Luv it, just like play harvest moon, why not full version :(

Love I love all Kairo game.... I can't stop from playing it... I want to Install all Kairo game but... I don't have money.. Thee thee

Great Game I really like the story progression. This is a fun game.

Leave the rat race behind and reap the joys of life on your very own farm in Pocket Harvest!Cultivate crops with love, ranging from crisp lettuce to succulent strawberries, and refine them into prizewinning produce to bring orders from the local grocers flooding in. Adorable animal friends will lend a helping hoof too, providing milk, […]

How to use Pocket Harvest Lite for PC and MAC

You can run all Android games and applications on your PC or MAC computer. Using a free software called Bluestacks, you don't need to purchase anything but games or applications it self if it isn't free.

  • Download Bluestacks from this link.
  • Install BlueStacks from installation file with following the on-screen instructions.
  • Once Bluestacks is installed add your Google account in it.
  • Type Pocket Harvest Lite in Search bar and install it.
Now you can use Pocket Harvest Lite on your PC or MAC.


Screenshots

Price Free
App Size 6.6 MB
Instalations 100,000 - 500,000
Score 3.9
Developer Kairosoft Co.,Ltd
Link

We don't provide APK download for Pocket Harvest Lite but, you can download from Google Play

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *